PORTAL PRZEDSIĘBIORCZYCH INŻYNIERÓW

b_150_100_16777215_00_images_Damovo.jpg

Rozwiązanie UC wdrożone w Warszawie zostało uznane za najbardziej nowatorski europejski projekt w zakresie cyfrowej transformacji

„Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115” to jeden z pięciu najbardziej nowatorskich europejskich projektów w zakresie cyfrowej transformacji – to zdanie niemieckiej redakcji branżowego czasopisma CRN. Nagrodę za realizację tego projektu otrzymała firma Damovo, wiodący integrator rozwiązań w zakresie Unified Communication (UC).

Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w Monachium 24 października br. Wydarzenie otworzył Mario Ohoven, Prezydent Niemieckiego Federalnego Stowarzyszenia Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Nagroda, przyznawana przez CRN, wyróżnia integratorów IT, którzy wdrażają rozwiązania tworzące cyfrową przyszłość.

Pięć najbardziej innowacyjnych projektów w zakresie cyfrowej transformacji zostało wyłonione przez profesjonalne jury, które pracowało pod kierownictwem Martina Fryba, redaktora naczelnego CRN. Członkowie jury wybrali projekty, które wyróżniały się innowacyjnością, skutecznością i wartością dla klienta. Kluczowymi kryteriami wyboru były wielkość przedsiębiorstwa klienta, poziom inwestycji, złożoność projektu oraz czy wdrożone rozwiązanie lub jego części mogą zostać ponownie wykorzystane w podobnych projektach.

Ceremonia wręczenia nagród rozpoczęła „Konwencję o Transformacji Cyfrowej”, która wspiera średnie przedsiębiorstwa w procesie cyfrowej transformacji.

Wielokanałowe contact center poprawiło komunikację między Warszawą a jej mieszkańcami

Damovo otrzymało nagrodę za wdrożenie wielokanałowego systemu contact center w Warszawie. Rozwiązanie daje mieszkańcom możliwość zgłaszania problemów i sugestii, a także składania zapytań z wykorzystaniem numeru kontaktowego - 19115 - przez 24 godziny na dobę. Inne dostępne kanały komunikacji to e-mail, chat, strona www, SMS oraz Skype. Dodatkowo mieszkańcy Warszawy mają do swojej dyspozycji aplikację mobilną, przez którą mogą zgłaszać nie tylko problemy, ale również przesyłać zdjęcia i wskazywać lokalizację zdarzeń bezpośrednio do warszawskiej infolinii.

Możliwość szybkiego kategoryzowania zgłoszeń pozwala znacznie skrócić czas ich obsługi. Sprawną ich obsługę umożliwia z kolei zintegrowanie contact center z systemem CRM, do którego dostęp mają także służby miejskie.

“Firmy, takie jak Damovo, powodują, ze z cyfrowej transformacji korzystają nie tylko przedsiębiorstwa, ale również społeczeństwa jako całość” – powiedział Martin Fryba, redaktor naczelny CRN, uzasadniając przyznanie nagrody za projekt e-samorządowy dla Warszawy.

“Projekty cyfrowej transformacji na styku organów władzy samorządowej i mieszkańców wciąż stanowią niszę w wielu krajach. Takie projekty pokazują, że jest ona możliwa do zagospodarowania” – dodał Fryba.

Szczególnie interesujące dla jury okazały się różnorodne kanały komunikacji, jakie zostały udostępnione mieszkańcom Warszawy. Wymagało to integracji licznych rozwiązań i bezpośrednio przełożyło się na wysoką złożoność projektu.

„To spowodowało, że wdrożenie było jeszcze większym wyzwaniem. Jest nam niezmiernie miło przyznać nagrodę Cyfrowej Transformacji CRN dla Damovo za tak ambitny i pionierski projekt” – powiedział Martin Fryba.

"Współczesne metody komunikacji pozwalają miastom wykorzystać najnowsze technologie. Integrując rozwiązania komunikacyjne różnych producentów oraz kanały komunikacji,  stworzyliśmy rozwiązanie, które oferuje Warszawie i jej mieszkańcom wysoki poziom cyfryzacji oraz znaczący wzrost poziomu efektywności przetwarzania zgłoszeń. Ta nagroda to potwierdzenie sukcesu projektu i jednocześnie motywacja dla nas do dalszego wspierania naszych klientów na ich drodze do cyfrowej transformacji" – powiedziała Daniela Dilger, zarządzająca działem Contact Centre Propositions w Damovo.

O Damovo

Damovo dostarcza technologie i rozwiązania, które w znaczącym stopniu wpływają na wydajność pracy w przedsiębiorstwach na całym świecie.

Klienci Damovo mogą korzystać z czterdziestoletniego doświadczenia firmy, specjalistycznej fachowej wiedzy i rozległej sieci branżowych partnerów.

Przez podejście konsultacyjne (zrozumienie, dostarczenie i udoskonalanie) Damovo współpracuje ze swoimi klientami, tak aby określić w jaki sposób technologia może wspierać ich obecne i przyszłe cele biznesowe.

Przez długoterminowe zaangażowanie Damovo pogłębia zrozumienie problemów klienta, co umożliwia dalsze działania na rzecz usprawniania i poprawy sposobu korzystania z rozwiązań technologicznych. Oferta Damovo obejmuje rozwiązania z zakresu ujednoliconej komunikacji i współpracy (UC&C), sieci korporacyjnych (Enterprise Networks), contact center, cloud i managed services.

Damovo posiada biura regionalne w Europie i świadczy usługi w ponad 120 krajach na całym świecie. Niezależnie od sektora i położenia geograficznego, firma  dostarcza swoim 2 tys. klientom narzędzia, jakich potrzebują oni do stałego usprawniania swojej działalności.

Więcej informacji na stronie www.damovo.com.

Dodatkowe informacje: Andrzej Sowula, PR Solutions, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., +48 501682300, +48 124441314

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Komentarze   

0 # Ryder 2017-11-17 16:01
You have made your stand very well!.

Also visit my webpage Michael: https://bucketlist.org/idea/6LiG/ideas-to-assist-properly-deal-with-nervousness/
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi
0 # Susanne 2017-11-21 21:24
Amazing all kinds of amazing data.

Also visit my website: Michael: https://bucketlist.org/idea/6LiG/ideas-to-assist-properly-deal-with-nervousness/
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować | Zgłoś administratorowi

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

Kalendarium

listopad 2017
NPWŚCPtS
293031 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 3012